CÓMO AXUDAR AOS NOSOS FILLOS/AS NO SEU FUTURO PROFESIONAL

NULL

Excelente manual con pautas para familias con fillos/as adolescentes sobre como orientalos/as na orientación profesional. Por un lado, ofrece información relevante e moi actualizada sobre as diferentes opcións académicas que se presentan ao longo da escola, facendo un percorrido polo sistema educativo actual. Nesta primeira parte, ofrece consellos para orientalos/as cando teñan altas capacidades ou discapacidades intelectuais. A segunda parte está dedicada a ofrecer habilidades parentais recomendadas para levar a cabo unha correcta orientación vocacional dos nenos/as. A terceira parte completa o manual explicando cales son as competencias clave que facilitarán a empregabilidade futura e como axudar aos nenos a desenvolver o seu propio proxecto de vida. O manual está cheo de recursos e ligazóns para ampliar e complementar a información. Moi recomendable para familias.

Saír