Plan Proxecta: "Donas de si"

Traballo de investigación feito por alumnos e alumnas de 2º de FP Básica

Este traballo de investigación sobre Ada Byron (considerada a primeira programadora de ordenadores) foi realizado polo alumnado de 2º curso de FPB de informática de oficina do centro. Ademáis do que podedes ver nesta presentación, invitámosvos a ler as entrevistas que lles fixeron a Josefina Alonso Nocelo (Centro Tecnolóxico de Automoción de Galicia) e Eva Dafonte Pérez (CERN, European Organization for Nuclear Research), que están expostas no centro.
Este traballo forma parte do Plan Proxecta (programa "Donas de sí", en colaboración coa Secretaría Xeral de Igualdade, co título "Mulleres que deixan pegada") que se está a desenvolver no centro durante este curso e que busca a visibilización das mulleres como pezas fundamentais do desenvolvemento da sociedade.

Bótalle un vistazo aquí